(28 februari)




Vad stor jag ser ut på den bilden :p

Denna bild skulle vart skitsnygg, om.. Hinderstödet inte stod där -.-





Stoort hopp :)

Kom lite väl mycket till vänster (från hopphållet) på detta hinder.

Och det konstiga skuttet som jag inte hängde med på..


Lite "fina" bilder på laget då




Laget ramlar ihop

Alexandra Sewéns foton från matchen:

Fin bild :)

Jag som typ alltid biter mig i läppen när jag rider..


Typ klättrar över hindret? xD




Hur många foton finns det egntligen på när jag hoppar konstigt på det där hindret? :O

Carolin Kinnunens  bilder från matchen:






Jag blir gaaalen! Typ femte bilden på när jag hoppar sådär? Haha xD


Tack alla som fotade igår!

Sofia hade ju ramlat av och alla andra var felfria och jag var sista startande. De flesta brukar ju typ aaaaaah jag kommer sumpa för alla! Jag tänkte inte så. Fast jag har heller ingen aning om vad jag tänkte istället..

Det var bilder så det räckte heeela veckan lång..

Inlägg på fredag igen då ;)

Idag gjorde jag och Sofia fattiga riddare till frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0