Alicia (4 februari)

Igor och idag so log vi och solade vid poolen i 5 timmar! Gissa om jag brent mig, men vet ni vad? Jag har mest bikinistreck i familjen! Mitt mol med denna vecka ar att brunheten ska formas so man ser min ring som jag har i bikinin.
Igor gick vi ju till nogot stalle som jag glomt namnet po, det var nice :) Idag ska vi till ett annat stalle och ata po nogon restaurang :D Vi gick inte till havet idag, vi gor det en annan dag.
No ska min lillasyster ha datorn, ha det bra! lovar att fota myckeeet!

Foresten, tack Erica och Sofia for att ni bloggar har! Fiina bilder Sofia som du lagt upp po Lady och mig :D erica du lagger upp sjukt fina bilder po hamstrarna :D Fota garna mina vuxna hamstrar med.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0