Alla hjärtans dag! (14 februari)

Lalalalaa, idag är det alla hjärtans daaag!

Dikt om alla hjärtans dag:

Tjollahopp, tjollahopp tänk alla dessa alla hjärtansdagar
All choklad som fastnat i deras tjocka magar
Allt är rött, rött, rött
Så väldigt sött, sött, sött
Jag vet en grej som rimmar på André
Jomen det är ju såklart brun, brun puré
Tillsammans ska man vara
Förutom fula sågande lilla Tara
Tripp trapp trull
Hamstrar ska ej ha ull
Mycket snö, det är februari
Min förra granne hette Kari (ja det är sant)
Alla ha det göööött
Jag har det väldigt dött



Igår glömde jag äta både frukost och lunch. Vad lyckad man är :s

Hihi, men ett sådant fat har ju vi :o

Idag ska jag har shorts på gympan, hoppas att jag fortfarande har bruna ben efter spaanien


Undra om man ska ta och göra ett hjärtkort till Erica? Jag gör det bara, om jag orkar...

Ha det gött eller sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0