Bildbomb (14 februari)

Jaja, här kommer dagen bildbomb! Inte fullt lika många bilder som i vanliga fall, men ändå många!

Bananen, han ser ju nästan ut som en banan ocså, hehe.

Gummiface!


Be In heaven, sötplutten :)

Har en del bilder på Behind You :) Har inte fotat henne så värst mycket.


*Tänker ut ondskefulla planer över att ta över världen*

"Aj, blöder näsblod!"

Hon ser lite drogad ut måste jag säga.

Perfekt nallebjörn!


Min nalle! Borde döpa om henne till Bumbibjörnen :)

Be In heaven "Attans vad högt"

Så fin, det går inte att undgå att se hur lockig päls han har :)



Har aldrig vart speciellt förtjust i färgen dove, men denna dove-gosse är faktiskt riktigt snygg!

Bananen igen :)



Fina killen!


Butterfly

Fin pojke :)



Har för mig att han var creme färgad.. Men han var visst vit ;) Hehe.

Detta fick jag ut ur juice paketet, det är ju sjukt vad som finns i dem nu för tiden..

Barbie


*Smygäter godis på en vardag*

Ella "Haha! Jag har hittat en utväg!"

"Hoppas matte inte ser mig.."

"Neeeej, släpp ut mig! Tvinga mig inte att vara kvar med dessa jobbiga ungar!!"

"hejhej"

Min alldeles egna smågalna hamster Ella, så fin så fin :) Förutom att hon har "lite" utåtstående ögon på denna bild ;)
Det var alla för idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0