Hamsterblogg (23 februari)

Efter lite klagande om för mycket bloggande om hamstrar så har jag beslutet att skapa en hamsterblogg, eftersm jag bara inte akn sluta läga upp bilder på dem. Men det är lugnt! Ska behålla denna blogg och skriva om allt möjligt och mest hästar, ungefär inget om hamstrar. Kannske om någon av mina hamstrar avlidit eller om jag köpt en ny. Varje gång jag gjort ett nytt inlägg om hamstrar på den nya bloggen så länkar jag här så ni vet, den nya bloggen heter.. Babababababbaabbaaaaa....:



http://guldhamstrar.bloggplatsen.se

Men bara förvarna er på att villkoret är att jag kommer att blogga mindre här, eftersom jag brukar göra ungefär 4 inlägg per dag och 1 handlar minst om hamstrar. Jag kommer att göra 4 inlägg per dag ungefär men de blir utspridda på båda bloggarna. Så kanske blir 2-3 inlägg på denna blogg per dag och 1-2 på den andra bloggen.

http://guldhamstrar.bloggplatsen.se Lägg märke till bloggplatsen och inte blogg.se, ville testa något nytt och bloggplatsen är mycket enklare.


Tillfällig header gjord i paint, bättre än inget.

Slöjd 3 timmar på morgonen är det ju på nsdagar, man orkar lixom inte med det. jag satt med i soffan och gjorde detta med Olle och Rickard: Brottades, sov, brottades, sov, brottades, sov.. Tror vi hade ungefär 20 olika ställningar i den soffan, menar inte sex-ställningar då :P Och Kerstin (lärarn) märkte inget!

Har ingen speciell bild att visa, och från och med efter detta inlägg. Inte mycket om hamstrar mer!

Har 3 bilder på Cindy att visa:




Vi får se hur länge jag håller mitt löfte, något säger mig att det inte håller länge... O:)

Kommentarer
Postat av: ida

Gud vilken söt hamster ! =) jag tror att jag smälter

2011-08-25 @ 23:49:14
URL: http://idasessmeralda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0