Hejhej (11 februari)

Har en hel klase bilder från igår och idag. Kan börja med de bilder som var från igår:

Första gången Beauty ser ett hjul, hon trodde det var en gnagleksak.

Usch och fy, en lortig Believe i hörnet!

*klia*

*klia, klia*

*klia, klia, klia*


Min nya favorit! Beauty

Söt är en alldeles för stor underdrift, hon är allt man vill ha i sin famn :)


*stoppar in snus under överläppen*

"VAAH? En finne??!!"


That's my Beauty :)

Tillochmed när hon försöker se ful ut, så blir hon bara mer förbaskat söt :)

Black Berry hade hittat en blöt fläck bakom badkaret som han gnidit sig i, så blev bara en snabb suddig bild på honom innan jag började torka honom rerält med varmt papper. Tur att han har syskon som kan värma upp honom i en hamsterhög i hörnet :)
 
Det var bilderna från igår, nu kommer bilderna från idag:


Mysig hamsterhög, även fast jag var lite sur på dem just då eftersom de alltid lyckas få ut sanden på marken, så går det ju inte att vara sur på dessa små sötnosar :)

Just nu vet jag inte om det är en hona eller hane på bilden, så det är väl Big bang, Banana Split eller Barbie på bilden. Jag tror det är Big bang, men har fortfarande lite svårt att se skillnad på dem, jag fick ju hem dem igår :)

Believe käkar broccolie.

Två söta creme-isar!

Mums säger Beauty!


Det var så tråkigt att äta broccolie tyckte Beauty, så hon somnade..

Tvillingarna

Beauty

Fortfarande Beauty, hehe blir många bilder på henne men det är ju min favorit och hon blir ju bara så perfekt på bild!




Finns inga ord att beskriva den här hamstern med. Om hon såg ut såhär i hela sitt liv skulle jag behålla henne utan tvekan. Men tror jag vet hur hon kommer se ut som vuxen ungefär. Erica köpte ju Opossums Just Me för ett tag sedan och hon såg exakt ut som de här på bild när hon fick henne. Kan visa hur hon såg ut när hon fick henne och hur hon ser ut nu:

Så förbaskat lik Beauty.

Och såhär ser hon ut nu. Hon är ju självklart fin nu med, men de där stora och oskyldiga ögonen försvinner någonstans under uppväxten sorgligt nog. Är inte jätte förtjust i vuxna nfar, så därför vill jag hellre ha en offwhite.
 

Mycket mat i kindpåsarna!



Barbie som är hur svår som helst att fota!

Be In Heaven

Lilla sötnöten :)

Black Berry den söta :)

"Aj, det gör ont i armen efter vaccineringen"



"Haha, det är ju ett hål här!"

"Titt-ut!"

thshhssiiihh "Aaaj jag får en stöt när jag har handen här! Hehe, skoja bara"

Ännu fler bilder på Beauty..



Banana Split! Till Camilla :)

"NEEEEJ! JAG VÄGRAR ATT ÄTA UPP MIN GRÖNSAKER MAMMA!"

Bebis-tand

"Håll imot kräkreflexen.. håll imot..."


Finis pinis killen :)

Sista bilden på Banana Split :)

Believe


Hon är en mycket fins rex tjej, jätte trevligt temperament också :)

Sista bilden för idag!

Imorgon blir de 4 veckor gamla och då flyttar killarna...

Jag ska köpa en hamster :D En offwhite hona av Nathalie. Mycket, mycket fin! Hon har två kullar just nu, hon ska behålla en off tjeje från någon av kullarna. Den som hon bestämmer att hon inte ska ha får jag, så det kanske blir en efter samma mamma som Chilli har!

Har fotat 2 bilder bara på Malaco, jag som brukar fota 200 hundra på bara honom!



Japp, ett lååångt hamsterinlägg!

Kommentarer
Postat av: E

fyy Vad söta Hamstrar :D

2011-02-12 @ 09:55:22
URL: http://tyresotjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0