Romme (21 februari)

I dag i skolan så var det bra, på idrotten hade vår idrottslärare förläsning om Erologi. Vi ska göra en intervju med vår handledare på praon.
Sedan efter lektionen hade vi EA med Jonas, eftersom ingen jobbade och jag typ låg och sov på en bänk med min lillasyster bredvid sm stod och babblade på om något. Så sa han efter ett tag: "Eftersom ingen jobbar, och inte får något gjort, så gå hem" HA! Jag gick hem :)

Undra om man ska försöka sova nu? Det är ju ROOMME imorn! Mitt tredje år, så det blir tredje gången jag åker skidor i mitt liv. Första året åkte jag med Erica men hon tyckte jag var asjobbig för jag ville bara åka i knatte backen. Och hon brukar åka i svarta backar. Det slutade i alla fall med att hon drog upp mig i en blå backe och jag ramlade och gjorde kullerbyttor och tappade skidorna och gick ner resten av vägen...
Förra året gillade jag att åka i den röda backen "Ravinen" så där kommer jag nog åka mycket, fast svarta backar? Dröm och glöm!



Matsäcken och FÄRDGDISET är redo i en påse i kylskåpet. Till och med godiset är i en påse i kylskåpet, ÄLSKAR kallt godis :D

*dreglar*

Kommer självklart sakna mina hamstrar där uppe, men jag får stå ut. Detta ska ju vara en rolig grej! För i år ska Erica åka snow board för första gången och då kommer jag vara den som åker i "svåra" backar och hon i knatte backen! MOHAHAHHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0