ROMME 22 FEBRUARI

Romme
Bussresan måste ju seriöst vara det bästa med romme! Jag satt först med Erica, men mesta dels av vägen satt jag med typ David L. Och så satt jag och pratade med folk från C som jag i normala fall inte brukar vara med, den enda i C som jag ibland kan hänga lite med är väl Oskar N. De var feeett härliga ju! Fast var lite sur på bussen, det fanns inga sånna här bord på stolarna så man kunde inte spela kort :( Fast david vad snäll och lät Erica och mig att spela kort på hans ben :D Vi tog en maaaassa cpade foton!

David

Temis och Anna

Erica och jag :D

Emma som sov


David

HALEBOB!


Oskar foskar wb justin bieber..


David, och Olle i bakrunden

Jocke och Marcello


David satt mellan mig och Erica

Davids mobil

oskar

Kimberley


sebastian xD



David typ somnade i mitt knä...

Erica flyttade fram till Eleni

Jag

erica

Erica åker snow board lite längre ner..

Eleni i wärdhuset

Jag


Jag var tvåa i min kö och fick mina skidor inom en minut! Snacka om fett mcyket tur :D Fast min hjälm den var as-snygg, men för liten. Så fick byta den :(
Tredje gången jag åkte skidor i hela mitt liv! Jag skulle åka med Eleni och Erica, men Eleni ville ta sitt-liften det första vi skulle göra men erica har inte åkt bräda på aslänge så hon ville börja med en kort grön backe. Så Eleni stack med sina killkompisar från nian. Sedan kom Eleni till oss igen och vi åkte sedan upp efter ett tag med sitt-liften och pratade helt mobbat så de brevid oss tittade konstigt på oss. Och sitt-kliften är ju fett hög och läskig, och så ska den dessutom stanna när man är högst uppe! Det gick bra, när vi nästan var där uppe hörde vi en välbekant röst ropa hej på oss. Vi tittade ner och det var OSKAR N :D Vi bad honom vänta där så skulle vi åka med honom. Fast Elenis killkompisar från nian hade typ följt med oss upp och ville åka med oss, men de tyckte vi var för dåliga så de stack sen. Och sedan åkte vi emd Oskar resten av dagen :)
Jag åkte i några gröna, några blåa och några röda backar. Det var tredje gången för mig så är nöjd, Oskar försökte få med mig i en svart backe. Men njaa, inte än :p Kaaanske nästa år.
På bussresan hem satt jag först med Erica, men hon skulle sova och jag bytte plats med henne och så flyttade jag runt några gånger och hamnade bredvid David L igen. Ett tag satt vi 4 pers på 2 stolar och det var lite jobbigt, men tråkigt att bara sitta två ju. Fast vi pratade om allt, och David hade skrivit värsta gulligaste kärleks dikten i svenska som han sa högt. Han är faktiskt ganska schysst, men ble lite pinsamt när vi skulle prata om mitt kärleksbrev som jags krev till honom i fyran och när jag frågade chans på honom på msn...

David




Japp, gonatt :) Är trööött, sov ingenting under resan. Vågade inte.. Ville inte att folk skulle göra något med mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0