/Sofia

Hejhej! Nu är det Sofia här. Har ju lovat att blogga lite här när Alicia är i Spanien, den lyckosten! Hon ville ju inte att alla läsare inte skulle försvinna, haha. Jaa.. Skulle jag presentera mig själv kanske? Jag heter Sofia och är väldigt bra kompis med Alicia. Jag fyllde 15 för några dagar sedan och går i skitskolan Kumla. På lördagar rider jag i samma grupp som Alicia och sitter helst på Elof eller Rasmus. Jag har skött min fina sköthäst Nansen i över fem år och brukade rida honom mycket förr, men nu är det mest på tävlingar jag får honom eftersom jag börjar bli lite lång.. Just nu är han halt, men snart kommer han igång känner jag på mig! Vad kan man mer berätta? Jag är med i hopplaget på ridskolan. Jag har en kanin som heter Lillen. Jag älskar att åka snowboard. 

Nu måste jag faktiskt fortsätta plugga, men vi hörs senare!

Jag och mina kompisar Fanny och Sanne har en blogg oxå!  http://youngriders.blogg.se/ . Den får ni inte glömma att besöka! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0