Söndag (13 februari)

Söndag den treeeeeettonde! Bambambambaaaa....


Även fast det är söndag känner jag mig glad, imorgon så ska vi till veterinären och snart så ska jag få hem min nya sötaste hamster snart som ser ut såhär:

Söt

Och på tisdag har jag halv studie dag! Och resten av dagarna så är det tema vecka. Och så är det nära till lovet, och efter lovet är det 2 veckors prao i stallet och sedan i skolan i no:n så ska vi börja arbeta om sex och samlevnad. Och sen är det väl vår :D Och det betyder att jag fyller år snart, och sen blir det sommar och sommarlov och sedan typ dör man efter några år..

Hm, jag kan hitta på en rimdikt om Spot för jag har tråkigt:

Spot, Spot, Spot, tuggar mycket på sitt hö
Detta hö ska riktigt dö
Spot han springer fort
För syrran är en lort
Hoppa kan han göra
Också kan han köra
Spot han gillar Lisan
Men inte lilla flisan
Prickar har han gott om
En har han döpt till Tomsom
Spot han är i hagen
Han har ont i magen
Spot kan stå på tå
Hej, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0