Träffa Sofia (12 februari)

När jag kom till stallet hade inte min älskade lilla Sofia kommit än, och Spot gick precis ut. Såg att hans vägg var smutsig så jag var så duktig och tvättade den :) Jag är ju trots allt fortfarande skötare på honom, tror jag? Om jag inte strykits eftersom jag är sämsta skötaren någonsin.

Sedan kom min söta flicka Sofiiiia! Blev über glad! Fast det var ju kul att träffa alla andr vänner med, fast det roligaste var nog att träffa på Spot och Sofia..

Idag när vi fodrade hästarna följde min farbror med och tottade på. när vi kom in i ponny stallet och såg spot brast han ut i skratt coh sa: "Men gud vilken ful häst! heter den pricken eller?"


Vill ni se en bild på sanne?

Sanne är olydig och sitter ner hos Tella... :o (ren vägg har tella iaf, duktiga skötare)

Jaja, ska väl ta och göra ett nytt inlägg om ridningen :) Kan ge ledtråd om vem jag fick, det är en han, han är busig och stannar minst en gång på en lektion...
Visar en ledtråds bild:

Japp, gissa vem ;)


Kommentarer
Postat av: sofia v

Haahha , det är självklart lille Rasmus ;)

2011-02-13 @ 09:38:56
URL: http://sossoalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0