(1 JANUARI)

Har vekrligen inte gjort något idag och har inegt att göra.. Så tog fina delar ur en video när Sofia och jag rider på en 12:00 lektion för några månader sen, hon på Rasmus och jag på Dingo :)


Skitsnyggt, han kan ju bli riktigt fin!




Sofia och jag (jag på Dingo, den vita)








Eftersom det är filmat med Sofias mobil så var det inte så mycket på mig, men jag är mer glad för det eftersom det inte gick så bra för mig x) Det var ju i början av terminen och jag skulle rida en d-ponny, jag var van med b-ponny och så ska jag rida en stor d-ponny! Haha, jaja..

Sofia ta bilderna om du vill ha dem :) Fast det är ju från en film så lite dålig kvalité är det x)


Kommentarer
Postat av: sofia

Fina =) det blev ju bra bilder för att vara printscreenat :o<3

2011-01-01 @ 23:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0