(1 januari)

Varför vill alla puffa mig hela tiden på facebook ? :O


Den som är mest skyldig är Fanny Törnblom! :O Hon puffar mig ungefär 10 gånger om dagen :O Det är unegfär 10 olika som puffar mig per dag -.-


Jag i femman :) Eller, jag var egentligen väldigt ensam i femman :( hade ingen kompis, jag var alltid ensam och sprang och gömde mig på ställen på rasterna för att folk inte skulle se att jag satt ensam. 

Jag står upp i blå tröja ensam..

Ensam

Ingen som sitter när mig..

Jag ser ut som en kille ju :/

 Jag var väl inte utfryst, men jag passade bara inte med någon.. Var ibland med killarna, men inte så ofta :( I sexan förändrades allt och jag fick hur mycket vänner som helst! :)

Denna vecka kmr jag nog inte rida en enda gång! :O :( MH är ju halt, ingen kurs eller ridlektion ska jag heller gå på.. Ingen medryttarhäst.. Kanske kan jag chata på mamma att får rida i veckan på någon ridskolehäst.. Men jag trr inte det heller kmr gå :/ Jaja..

Jag ska köpa ett terrarium till min guldhamster. vad tycker ni om detta akvarium som är 90 cm på längden och 40 cm på bredden :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0