(1 janurari)

Ska jag hitta på en rolig berättelse om mina vänner i stallet när vi är ute och rider? Jaaa de gör jag :D de som är med i berättelsen är:

Viktor
Sanne
Fanny
Sofia
Alicia
Moa
Chicken
Claudia

Och så hästarna vi rider på :)

Sanne springer genom stallgången och njuter av uppmärksamheten hon får genom att skrika:
"JAG HAR EN BADANKA!!!!"
Viktor tittar på Sanne och suckar... Han är helt förälskad i Sanne, så snygg näsa hon har!  Men varför skulle en tjej som är två år äldre lägga märke till honom? Han hinner inte tänka mer på det för Claudia kmmer och säger att det är teori nu! Viktor dansar omkring som en liten mini bög in i teorirummet och hoppas att han får Hell!
När alla väl satt sig ner säger Claudia vilka alla ska ha, alla blir besvikna utom Alicia.
"Viktor du ska ha Zebulon, Fanny du ska ha Musse, Sofia du kan väl ta Askepot och Moa du ska få rida på Chickens rygg, Sanne du ska ha Globus och min lilla älsklings elev Alicia du ska självklart få Spot!" Säger Claudia ch alla tappar hakan!
"Vadå, ska inte jag få rida eller?" Säger Chicken ledset.
"Jodu, juste.. Du ska ju ha Moa på din rygg, ni kan väl ta Oliv.


En kvart senare

Nu har alla skrittat fram i 5 minuter och alla tar tyglarna, självklart så börjar Fanny såga allt vad hon har i Musse med en liten minisåg som hon har i sin fickkniv. Hon har hört att om man sågar hästen så kan den böja på nacken, men Musse vägrar böja på nacken av att hon sågar på honom. Konstigt.
Efter några minuter så börjar Globus skena iväg i ridhuset och Sanne trillar av som en boll från ett lutat bord, Viktor ser chansen och galopperar på Zeb bort till Sanne kastar sig av och fastän Sanne inte är medvetslös så börjar Viktor göra mun mot mun metoden på Sanne och ignorerar hennes motsträvighet

Efter ennu ett par minuter sitter en jätte sur Sanne på Globus igen och en super duper glad Viktor Zebulon. Den som är surast där inne är Sofia, hon bara kan inte få Askepot i frm! Hon är så sur på Askepot, varför går den sablans skithästen inte i form?
"Claudia varför går inte Askepot i form med mig!?" Skriker Sofia till Claudia.
"För det första måste du ta tyglarna ch sedan driva på ordentligt!" Svarar Claudia. Sofia hoppar av till Claudias förvåning och springer in i stallet och hämtar tömkörningstyglar och springer tillbaka till Askepot och sätter på dem och driver henne framåt bakom henne. Fast Askepot går endå inte form! :O
"Claudia varför funkar det inte endå?" Säger hon, Claudia bara suckar och ber henne sitta upp igen.
Efter ytterligare några minuter ska alla galoppera och alla ramlar av och döööör! Utom Moa och Chicken, de galopperar på i bra arbetsgalopp, Men sen ramla de också av och dog.

MOHAHAHAHAHAHAHAH

vad tyckte ni om min histora då ? x)

Inget av detta är sant

Kommentarer
Postat av: MOA

HAHAH, så jävla bra! Du ska bara veta vad jag dog XDXDXDXD

2011-01-01 @ 21:17:57
URL: http://sossoomoa.blogg.se/
Postat av: sofia

Hahaha du är knäpp ! X)

2011-01-01 @ 23:32:10
URL: http://youngriders.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahaaha, den ägde ju!!! :D

2011-01-02 @ 00:48:41
URL: http://sossoomoa.blogg.se/
Postat av: Abir

Hejsan vill du ha en gratis domän till din blogg? :)

Enkelt, bli meldem här isf! ♥



http://www.gratisdoman.se/OfferLink.asp?id=395&user_id=2164

2011-01-02 @ 04:40:22
URL: http://abir.blogg.se/
Postat av: chickeyyy

HAHAHHAHA

den ägde ju!!!!!

jag satt och asgarva för mig själv!!!! :D den får 5 av 5 ! XD

2011-01-02 @ 15:35:26
URL: http://hannajohannsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha :D knasigt... skojigt... Najs ;)

2011-01-03 @ 18:43:59
URL: http://jojjosspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0