(11 januari)

Eftersom jag bara gjort 3 inlägg idag så tvingas jag göra ytterligare ett även fast jag får några sekunder sedan gjorde ett inlägg..

Jag längtar otroligt mycket tills på lördag, varför? Jo för jag ska rida Lady då :D Eller hoppas på det eftersom jag hade henne i lördags. Hon var så himla rolig att rida, jag verkligen kände att jag passade på henne! Fast hon var helt hemsk i spiltan så tanken på att bli skötare, haha nej Fanny, Nicole och alla de som är skötare på Lady får gärna ta hand om henne själva utan min hjälp x) Föresten skulle jag inte orka med ytterligare en sköthäst, har ju Spot och MH, det är fullt med jobb tillräckligt.. Sedan gör det ju inget att hon enkelt böjer fint på nacken ? :D


På söndag ska jag tävla, det är Ponny cups match mot Gladö. Det är borta hos dem :p

De som ska tävla är:
Hanna
Sofia
Alicia
Viktor
Jessica
Emelie

Jessica och Viktor ska tävla sin första match så de får nog de enklaste hästarna.. hoppas att de har fler än 2 snälla hästar (a)

Nu ska jag sova, och inte få påsar under ögonen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0