(11 januari)

Kan börja med att svara på Moas eller "Mopa's" kommentar

Mopa om God natt (11 januari):
Oj vad våldsamt det ser ut som du håller henne xD

Svar: Det var ju rena rama äventyret att lyckas hålla henne stilla för att ta ett foto..  x)


Har lite fler galna bilder med mänisko huvuden på djurkroppar ;)


Vem kan det vara tro? Jo det är min kompis Erica som Koala :D

Vem är björnen tro? Jomen det är min mamma Claudia såklart!


Vem är sengångaren tro? Jomen det är ju min syster Vendela!

Vem är det söta rådjuret tro? Jmen det är ju min söta lillasyster Linnea för 5 år sedan när hon fortfarande var söt :)

Vem är varanen? Jomen det är ju André i min klass :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0