(12 januari)

Hejhej!

Nu är Erica här och tvingar mig att skriva detta:
"Alicia är bäst i hela världen!" *host*

I skolan vara det.. syslöjden var i 3 timmar och en kvart, ni kan ju tänker er att man tappade fokus efter ungefär en timme.. Så det slutade med att jags pelade ett snowboard spel på Ericas mobil som jag inte förstod något av så Erica tog över och då fick jag tråkigt igen :(




Nu har Erica sett Chilli, hon tyckte att hon var gigantisk stor! Eller hon är egentligen inte fet som fet, utan sådär dräktighets fet. Smal överallt utom på magen, där sticker det ut lite småkulor här och där.

Vanilj när hon var högdräktig, otroligt fet!

Kan ni se någon likhet ? ;)

Jag vill baka kola!

MUMS!

Usch, nästa fredag är det simning. Det är tjejerna från vår klass och niornas tjejer...

Bloggar mer sen när Erica pallrat sig hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0