12 januari

Nu är det exakt tre veckor kvar till spanien! Det dåliga med det är att det är hela tre veckor kvar :( Fast vecka 9 sen är det påsklov och de två veckorna efter det så är det prao i två veckor. Jag vet inte vart jag vill praoa, stallet är väl en reserv grej bara. Min mamma praoade som fotograf och fick fota kändisar och sånt, min lärare var bagare och fick gå upp klockan fyra på morgonen varje dag, hon har också praoat som sjuksyster på Söder sjukhuset. Finns så så mycket, men ändå inte..

Någon som har ett roligt tips ? :)

På fredag ska jag ha prov, är det ens lagligt ?


Det var inte lika svårt att vakna idag, men väääldigt svårt xD Påsar under ögonen, märken från kudden i ansiktet.. Idag är sminket ens bästa vän x)


Gick upp och tittade till Chilli, man kan verkligen se bebis kulorna på magen ;)



Idag är det en ganska skön dag, har bara två lektioner :D Fast förra terminen var bättre för då hade jag hemkunskap och nu är det ny termin så grupperna har bytt så nu har jag syslöjd :/ Fast det är ganska kul, brukar sy hundkläder till Zingo :D

Funderar på att sy en liten badrock ? Fast iof, vad ska hon med en badrock till? Kanske lite smart ändå eftersom hon blir helt galen när hon är blöt, hon springer omkring som en tok och rullar sig överallt för att bli torr! x)
inte för att hon brukar bada med flit.. Eller jo en gång när Sanne jag och mamma var och visiterade hästarna på sommarbetet så badade vi i havet vid hagen och då simmade Zingo jätte långt av sin egen vilja! :D ch Piga med :D



jaja, ska väl fixa ett par sköna ch mysiga kläder och sedan, ja gå till skolan i mörkret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0