(15 januari)

Tar med digi kameran till stallet för att göra en bildbomb på bloggen sen ;) Fast fotar inte med den på lektionen.

Jag måste äta frukost! är vrålhungrig, men jag orkar inte äta frukost :( Gör det om en stund..

Om fyra dagar har jag troligen gjort 300 inlägg! :D På 4 månader ;) Om någon har tråkigt en dag, läs min blogg från början till slut. Det är lite kul faktiskt ;) Det hnder rejält mycket med grejer på 4 månader ändå..

Okej jag äter frukost.. Jag ska ta en buss som går elva idag, ganska tidigt för att inte få skjuts xD Men vaknade faktiskt halv nio idag.. Men inte en chans att jag tar mig stallet innan tio ..

Har smyfilmat lite på Chilli.. Okej det finns bara ett tillfälle då man ser ungarna och det är 1 minut och 15 sekunder på videon, resten är skitrråkigt att se på.

Spola till 1 minut och 15 sekunder, okej ? Här är videon:


Resten av videon är väldigt tråkigt.. Men så fula ungar :)

Heeeido! Bloggar när jag kmr hem från stallet vid typ fyra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0