(16 januari)

En unge är rödögd, troligen så är den albino eftersom Chillis pappa var det :p

Japp, snart drar jag till Gladö ;) kan tänka mig att vi vinner.. xD


Igår när jag red Lady





Fler bilder vill jag inte lägga upp.. Det var Sofia V som fotade ( sossoalle.blogg.se ) , synd bara att det gick dåligt.. Jag fick henne inte att arbeta med benen, och så sprang hon bara... Det var väl mest mitt egna fel eftersom jag inte kunde vara lugn själv :s


den fotade Alexandra, hon lägger upp fler bilder sen.. Nu får jag ta och tagga för Gladö, fast ne. kan inte vara taggad för tävling xD Det ä konstigt är verkligen aldrig taggad för tävling på istone, eller jo när jag är inne på banan och dem säger: "Alicia, varsågod och rid!" Då får jag lite spagetti ben, annars så brukar det gå bra och är inte alls nervös :p Under banan glömmer man allt och bara rider!

Har lust att fota finaste Malaco, han blir så perfekt på bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0