(17 januari)

Jätte kul på idrotten idag, jag körde badminton HELA lektionen! Jag körde med Veronica, hon går typ på badminton så hon var fett bra! Det var iaf kul :)

Och så har jag fotat Bambie's New York lite, han hade en ful hår dag så blev inte så jätte bra bilder.. och kameran jag brukar fota med var typ sönder -.- Så fick ta en lite sämre kamera som jag inte vet hur man ställer in rätt på :o

"Håller tummarna"

Otrivs..

Lika stor som mattes vante!

Zingo är så ful.. men jag diggar hennes stil att sitta!

Min lekhage som jag gjorde åt Malaco :)

"Håller imot en nysning"

Fjortis hamster.. Hihi, det är samma min som Chicken gjorde på ego-bilder förut! xD

Och när jag höll på att fota honom.. så började jag helt plötsligt byta ämne att fota, från hamster till.. MIG :O Jag brukar aldrig fota ego-bilder nu för tiden, fast jag gjorde det idag.. La upp EN på facebook, skulle aldrig våga lägga upp fler för tillfället.. Fast kanske vågar att lägga upp några få på bloggen? Var tysta om det..

slitet hår :( hatar mina läppar..


Jag gillar denna bild.. färgen är lte redigerad (erkänner) annars är den bara beskärd, fast skuggan i ansiktet gör att det ser ut som jag har helt cpad ansiktsform :O

lite gullig på något vis, men inte proffsig..

Till slut fick Malaco oxå vara med på bild igen..

..

NU ska jag ut med hundarna och sedan plugga spanska :( Vill vara sjuk imorn -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0