(18 januari)

10 ungar i boet..

 Kan lägga upp coola bilder som jag tog igår på olika saker:

Okej, den är lite redigerd med ljuset och färgerna..

vatten droppe





Pigas fula öga xD

Primmadonnan sallad :)

något?

Finaste Malaco!

Malaco <3



Chillis och Malacos middag igår (Chilli får mest)

Chillis frukost idag. Havregryns gröt med hackade sötmandlar, hackade russin, hackade solrösfrön och knäckebrödssmulor i. Och barnmat :)

Nu har jag lagat mat med Erica :D Hon fick titta på hamsterungar, den rödögde har dött :p

Så kör man hem till Marcello i min parallell klass från mig. Det behöver Erica kunna eftersom hon älskar Marcello. Fast egentligen inte, jag facerapade henne när hon var med och nu tror Marcello att vi älskar honom och han tycker att vi var söta i början och nu tänker han kasta slemmiga pappers bollar på oss :(

Nu ska jag göra något annat.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0