(18 januari)

Jag lovade att ge er 4 inlägg idag.. vet inte vad jag ska blogga om nu då..

Tog några foton nyss från datan..

Jag nu, nybadad och klar att gå i säng!

här borstar man tänderna noggrannt ska ni veta!

Utomjording!

Fint

Har slutat raka benen under vintern onödigt om man ändå inte ska ha shorts. Men nu har jag rakat dem igen, tog sin lilla tid men jag vill inte komma med jätte håriga apben på fredag när vi ska simma xD Och så ska jag ju till spanien om 2 veckor :D Fick tillbaka min ledighetsansöan, och vet ni vad? Jag fick åka till spanien för skolan x)

Nu ska jag gå upp med havregryn till bebisarna för de har börjat äta havregryn :p Och så ska de få alfalfa groddar :p



Vilken lyxdag, de har ju redan fått gröt med flingor idag och broccolie, spaggetti, köttfärssås och barnmat! Vilka lycko ostar ;) *Host* fetton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0