(18 januari)

Blev inget inlägg igår kväll eftersom jag pkyggade spanska i flera timmar och sedan hackade jag mat och sånt till  hamstrarna och sen blev det sent så någon stängde av datorn..

MH var på kliniken igår, när han longerdes visade han ingen hälta men på böj provet så var han jätte halt i båda fram benen, 2 grader :( Fast det är kanske bra att det var något i alla fall, så han bara inte har blivit seg av sig själv. Han fick en behandling på båda fram kotorna så han ska tillbaka om två veckor.

Stackars lilla gubben :( Han ska ledas 30 min m dagen.

När jag räknade ungarna i morse kunde jag bara få det till tio.. Antingen har någon gömt sig, eller.. eller så har någon dött.

Jag fixade system kameran som jag brukar fota (inomhus) med :D Okej, okej.. minneskortet var ju iof bara fullt så den var ju aldrig trasig.. Kan inte hitta den här grejen man laddar över bilderna från kameran till datorn med bara :O

Idag ska jag laga köttfärssås och spagetti (för att mina hamstrar ska kunna få) Nu ska jag gå till skolan.. ska försöka göra 4 inlägg idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0