(19 december)

Mamma har gått och blivit jätte dålig igen.. hon jobbar inte denna vecka och så har hon gått ner och jobbar 50 % igen, så nu kommer hon inte ha våra lördagslektioner! :( :( Det blir såhär i några veckor till.. marlene ska ta över lördagsgrupperna från mamma, det är bra.  Undra vem som ska ha hoppträningen på söndag?

Jag vill ha Skrållan, men vi får väl se vem jag får ;)

Påtal om träning.. jag måste fixa någon att fta på söndag ! :O Någon liten bloggläsare som kan tänka sig göra det ? :D Gör alltid tillbaka!

Är det inte för jäkligt väder alltså? Slask som blivit is, det går inte ens att leda MH runt området! :O

Efter sportlovet ska jag ha prao i 2 veckor.. vet inte vart, men orkar inte hitta något så jag tar nog stallet! :D Det är nära och bra, och så får man gott rykte för att man hjälper till! :D

Vanilj

Jag brukar fota mina hamstrar med en system kamera som jag tor heter Canon EOS 300, den tar skitbra inomhusbilder på djur och utomhus med (utom nör det är kallt, då fungerar den inte) Men i ridhuset tar den så usla bilder som det bara går, det är ljusets fel och kylan.. Men bra hamsterbilder tar den!

Hehe, inte världens bästa bild xD Bilden är tagen av digital kameran ;)


jag brukar ha den inställd på "automat" när jag fotar hamstrar eftersm det är det bästa eftersom de är så snabba! :O

När den kamren var på laddning fotade jag med digitalkameran som inte är lika bra..

Uh, kolla hans otroligt långa morrhår!

MED GUD VAD FÖRSÖKER HAN GÖRA!!?? :O xD

För ful.. neeedå

sötplutt!

missfoster :O

A goldenhamster in the dark!

bababababababaaaa

ne, det var alla :) Bloggar en gång till ikväll ;) Ska faktiskt plugga matte ikväll, och gå lägga mig tidigt!

Kommentarer
Postat av: Stina B

Du är faktiskt ganska bra på att uppdatera,därför gillar jag att läsa sin blogg :)

2011-01-19 @ 17:45:21
Postat av: Fanny

Va tråkigt att Claudia är dålig igen :(

Men Alicia! Hur håller du din hamster? HAHAHAHAAHAAHAHAHAHHAAHAH :D <3

2011-01-19 @ 17:57:18
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0