(19 december)

Är lite ledsen över en grej.. Malacos släp (kjol, pälsen som hänger över rumpan) har bara blivit sämre och sämre sedan han kom.. Se före och efter bild:


Stackare..

Funderar på att byta bur från galler buren till en ganska liten bur och se om det hjälper. Gissar på att när han kastar sig ner i rören så slits lite päls av. Men det är bara en teori, kan testa och se om pälsen blir bättre. Har bytt från torr-pellets till toalätt (för katter och smådjur) och hoppas det hjälper oxå :p


Det känns som att denna blogg håller på att bli en hamsterblogg.. alltså  jags rkiver om det hela tiden utan att jag tänker på det :( jag vet att det inte är intressant men de är en stor del av mitt liv och kommer därför upp på bloggen...

Gonatt! nä jag kollar på Glee :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0