(2 januari)

Vilken hemsk rolig dag jag har haft idag :D Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej det har jag inte alls haft............. Jag har läst ur min bok, på Minuten på tv och skottat snö :O Det är inte kul att blogga om så får väö blogga om något annat då

Imorgon ska jag till stallet och hjälpa mamma med hennes ridläger och på tisdag ska jag också dit och få rida eftersom hennes ridläger ska tolka och några behöver rida. Jag får välja mellan Candino och Globus. Mamma säger att Candino brukar kasta av ryttaren när någon tolkar bakom honom och Globus brukar skena.. Så vem ska man välja? Båda är i vanliga fall stallets segaste hästar. fast jag tror att jag väljer Candino även fast han är en känd avkastarkung.. Jag är gaaanska duktig på att hålla mig kvar och jag ska troligen bara trava eftersom ingen av ridlägerungarna inte har tolkat någon gång förut :P

Candino


Resten av veckan är inte bestämd vad jag ska göra, jag ska väl vara med Erica någon dag :P

Jag känner för att läsa ut min bok nu.. så kanske inte blir något mer inlägg idag :( Men nu ska jag iaf skala en apelsin!

eller föresten, denna bild gjorde att jag blev sugen på apelsin båtar.. så det tänker jag skära!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0