(20 december)

Var i stallet ca 50 minuter.. Var med Sofia :)


Har fotat ungar igen... det är ett mysterium vad den mörkare bebisen är för färg. Är så nyfiken, kan de inte växa och bli större så jag kan se vad det är för färg ? :D

Bilder:


Den mörka ungen är överst.. alltså den är verkligen mörk..

Den mörka ungen är den som man ser mest, den är mörk överallt utom på tassarna och nosen.

riktigt, riktigt mörk.. det är inte en normalfärgad iad, inte ens en normalfärgad umb.


juste! De äter bajs! Hela tiden så håller någn på och äter Chillis bajs, de tillochmed snor bajset från varandra! de bråkar om bajset!

Vad är det där för färg? :O JAG BLIR GALEN!

riktigt svart.. den måste vara svart. eller sobel?

Den svarta ser man bara huvudet av här.. hoppas det är en sobel istället för svart, vill ha en sobel :D

Kan visa bilder på Vaniljs ungar när de var 4 dagar gamla, det var 4 normalfärgade där med har jag för mig. Bilderna jag la upp så var de nästan 6 veckor gamla, Vaniljs ungar här på bilderna är 4 dagar gamla:






De är mycket ljusare än mina bebbar nu.. vi får se hur det blir :p

Gonatt..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv ; okej ;)

2011-01-21 @ 12:49:11
URL: http://sossoalle.blogg.se/
Postat av: Fanny

SV: haha ja :D

2011-01-21 @ 16:48:04
URL: http://fannysdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0