(20 januari)

Hejhej :)

Igår drev jag och Erica med Alex i min klass att vi skulle gå hem till mig och baka kolakakor imorgn (som är idag nu) och sen så gick Erica hem och jag gick mot busshållsplatsen med Alex, Herman och Wille. Sedan fortsatte dem följa med mig efter busshållsplatsen och över övergångsstället, då stannade jag och sa att de fick gå hem. men de vägrade :O Så ropade på Jocke att kalla in sina vänner, då gick de tillbaka och jag andades ut och gick hem. Halvvågs hem ropar herman på mig att vänta och då kommer de! fast de är långt borta, jag börjar gå fortare och som tur var kom de inte...

Har lite bilder från idag och igår i skolan:

Usch vilken ful bild på mig.. det är profilen, så himla tråkigt! Läraren märker inte ok man fotar på lektionen när hon har genomgång :D

No salen

Eleni trivs i Alexs tröja?

Ericas äpple som jag absolut inte fick fota :O

Vilken biff :O

-.-

oj, vad fult

Erica och Eleni hoppar nerför trappan :)

Erica härmar en tjej som brukar ha exakt denna min när hon tar egof foton.. inga namn nämner jag

Alex med Ericas hemnyckel i handen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0