(20 januari)

aw, har hittat vääärldens gulligaste raggningsreplik:

Ursäkta mig, kan du stoppa ditt finger i min kaffekopp? Jag har slut på sockret.


:D

Idag är det profil, jag HATAR profil eftersom jag inte gillar Christina läraren.. Hon är så himla tråkig och när hon reddovisar och frågar om det är någon som inte förstår alla utom André svarade ja och då fortsatte hon med nästa grej :s Alltså man orkar inte med hennes lektiner.. det är dem enda lektionerna jag skulle kunna skolka ifrån, vi får inte betyg i profil utan man är där för att man borde. Profil på vår skola är en lång lektion på 2,5 timme per vecka. Det finns tre olika inriktningar såsom den jag har valt: Ma/No/Datakunskap sedan finns det också, Hälsa och fritid och Internationalisering. Alla är dåliga.. Man måste gå på profilen -.-



Jaja.. nu ska jag väl fixa lite, har lång SO lektion på morgonen. Det är mycket bra! Eftersom jag får mycket gjort på mina SO lektioner i datasalen :D För jag är ju trots allt ett MVG barn i SO xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0