(21 januari)

Jag hjälpte till på första småponny gruppen som vanligt, fast denna gång var ju Madde vikarie. Det gick så bra, de red så fint och bra!
Sedan fixade jag allt åt MH, sedan gick jag ut och ledde honom i 30 minuter och jag måste ju gå på plan mark så jag går på gångenvägen (förbjudet) så när det kom två killar i 19-årsåldern med en hund så stannade jag och MH ställde upp sig så fint, huvudet högt, örnen framåt och såg så ståtlig ut! Så både glodde som ugglor när de gick förbi och den ena sa till mig:
-Vilken fin häst du har!
Jag kunde ju inget annat än tacka, efter hörde jag hur de pratade med varandra om vilken fin häst det var xD Fast det var ju ingen nyhet direkt för mig.. (a)


Vendela rider på båda bilderna..

Är heeeelt slut, utan anledning! har ju inte ridit idag ens..

Imorn är det ridning, troligen så ska vi ha samma hästar. jaaaaa! det betyder att jag ska ha Lady :D Behöver en bra avslutning på henne...

På söndag är det träning och det är bra hästar med... :D Och två jätte snälla tjejer (Alexandra och Sofia http://sossoalle.blogg.se ) som ska fota träningen, bra bra! :D Det är säkert någon mer som ska fota ;)


Min första ponny cups träning. Fick Spot :D kommer ihåg hur jäkla bra det gick! Fick så mycket beröm och Spot var den bästaste pollen i världen!

Gör ett till inlägg igen.. om hamstrar såklart! xD


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vi är väldigt snälla tjejer :D xd

2011-01-22 @ 21:47:48
URL: http://sossoalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0