(22 januari)

Skulle gjort ett inlägg för sisådär 4 timmar sedan..

Fast detta gjorde jag istället: Gjorde värsta mums maten för hamstrarna, gjorde mycket gröt och la i lite godsaker i det och sedan fryste jag in det så ger jag det som små isbitar sedan :D

Mums säger Chilli! Hon bara älskar det ;)

Gör ett hästinlägg snart, efter detta inlägg :)

Verkar som om det är 6 honor och 5 hanar i kullen. Har faktiskt funderat på lite tjej och kill namn, eftersom det är B-kullen så ska alla heta något emd B. Har sökt på namn sidor och hittat på lite själv, vad tycks:
Honor

Blenda
Botilda
Belinda
Basima
Benita
Bernadette
Bernadina
Blanca
Bonita
Bosiljka
Bozena
Black Rock Shooter
Blond Diva
Blood Heart
Barbie

Hanar

Baltasar
Billy
Benjamin
Bruno
Balder
Bastian
Black Berry
Big Bang
Blackie
Be In Heaven
Believe
Banan Split
Butterfly
Baby
Brandon
Bobo

Självklart kommer Goldenhamster's vara före själva namnet så det blir såhär ex: Goldenhamster's Butterfly

Har lite fler bilder igen.. :)

Juste har börjat med att skriva mitt namn på mian bilder så ingen kan kopiera dem ;)

Vad är det för fläckar några avd e normalfärgade har ? de kan ju inte vara ds ?

Svarta bebisen! :D Min favorit, det är en kille och den bara måste heta Goldenhamster's Blackie!

Tänker från och med nu kalla svarta bebisen för Blackie! Han är störst i kullen :)

Grisarna

Lilla råttan :)

De har faktiskt börjat få ganska mycket päls..

Sötpluttarna! Normalfärgade i i högra hörnet ser faktiskt ritkigt mörk ut.. undra.. undra om den är umb, finns långt bak i stamtavlan..

För gullig, lilla tjockisen!

Men min lilla Blackie! Vill ju nästan behålla honom eftersom han är så sjuuukt söt!

så gullig :)

Kolla vad ungen högst upp gör.. vilken blottare!

Ser ni den högst upp till vänster, man ser bröstvårtorna så då vet man att det är en tjej ;)

Ganska mycket päls ;)

Har lite bilder på hundarna, först fina bilder utomhus sedan fula inomhus xD

Piga :)

Sötisar!


Sötnos!

gullis :)





Sötplutt!

ful hund

äcklig ful hund :o

sallads katten


Zingo

Malacos päls är på bättrnings vägen!

Nu gör jag ett hästinlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0