(22 januari)

Hejhej!

Ridning idag! Är så taggad på att rida Lady :D Denn gång SKA DET GÅ BRA! Vi har Marlene det var så länge sedan jag red för henne, det var i somras på Karlshem. Hon är bra och snäll, hoppas vi får rida på volterna.. (a)
Hatar ridlärare som behandlar barn olika, vissa får hoppa högre, vissa får alltid sina favorit hästar m.m. Jag kan erkänna att jag har blivit behandlad så lite med, fast inte av Claudia som är min mamma eftersom hon inte vill att man ska tro det, så der blir lite mer åt andra hållet... Det är okej att om man har en bra häst och har ridit lite längre än dem andra så när det är bana kan den personen få hoppa lite högre. Men på vissa ridlärare så kan det synas lite för väl vilka de gillar och inte gillar, det är ju inte överdrivet mycket. Ser sådant lite då och då...

Spot och jag på KM :) VI VANN!!!!

Jag borde gå till bussen.. ärsch tar en senare xD

Tar med digi kameran tror jag, så blir en bildbomb sen! :)

Blogagr mer när jag kommer hem vid typ fyra.. Lycka mig till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0