(23 januari)

Jaja...... lägger väl upp bilderna på mig och Daisy från idag ;) Men det är bara Josefins bilder:




Hatar bilder när min ben ser så konstiga ut.. de är inte sådär smala i verkligheten :p

Pratar i telefon, ajabaja.

Gäspar..

Blicken!




Bra med eftergift..

Håller lite hårt i tygeln..

tog mig över i alla fall..


Stiligt..

Det var när hon fick fnatt och bara galopperade omkring, tillslut svängde jag så kraftogt så hon fick lov att bryta av om hon inte ville gå omkull.. Ser ju ut som sporten raining när man vänder på en femöring typ :o







Sm ni såg på bilderna. Det tog sin lilla tid att få stopp på henne..

Det var alla bilder från Josefin, snart kommer nog de andra bilderna upp.. Eller troligen imorn :) Ska gå lägga mig tidigt idag! Tror jag ska gå lägga mig åtta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0