(23 januari)

Idag går alfalfa groddarna ut :O

Jag tänkte göra ett till inlägg igår vid elva tolv, men vad sa bloggen? Ne det är inte tillängligt just nu. Men oooooooooooooooooooooooooooooooh.
Chicken la upp 3 några få bilder på mig och Lady från igår, kan lägga upp :)

Gaaaalopp





Fin polle! :) Det kanske blir henne först trots allt.. eller vi får se :)

Hm.. Min morfars brors fru som bor i USA skrev nyss i min logg på facebook "I love you Alicia" vad sak amn svara på de ? :o hon skrev det i hela min familjs loggar..

Träääääning idag! :D Vill ha Skrållan, men skulle vilja testa hoppa Lady :) Alltså egentligen, jag lär mig mer på att sitta på Lady som man måste rida på verkligen hela tiden än att sitta på Skrållan som man bara ser proffsig ut på fast egentligen så gör man inte så mycket... Eller så skulle jag vilja testa Globus, tror han faktiskt kan komma igång lite ;) Globus med faaaart, hm dröm eller inte ? Skulle vara kul med Erasmus, men eftersom jag redan hoppat honom så tror jag inte jag får honom.......... Heeeido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0