(24 januari)

Idag var Erica sjuk, Eleni var sjuk och Ida var i Florida. Så var i början med killarna jag var mycket med förut, Jocke och William. Det var ett tag sedan jag var en lite längre stund med dem, vad de har förändrats! :o Sedan vad jag med Cassandra, förut gick det att vara en hel dag med killar men alltså det går inte längre.. Cassandra är en tjej, mycket enklare att vara med! :D Fast blev helt slut av att åka skridskor..

Hittade lite gamla bilder från KM 2010 :p

Japp, jag tävlade Nansen :s

Moa, lite smått galen :o


Orkar inte visa fler..

Det var iaf lite ovisade bilder ;)

Kan visa fler ovisade bilder som finns på denn dator just nu :p

Alexandra med Tella, hon var terminens skötare eller något. (du får ta bilderna på dig och Tella om du vill)

Lite smått rolig bild ;)

Där fick du några bilder Alexandra..

Keeper :( Ser ni vilken otrolig päls han har ? :D Min egenuppfödde hamster!
Just, i somras så typ bröt/fick en spricka i mitt finger när pappas båtstol gick sönder och klämde mitt finger. Kan visa mitt friska finger och mitt rejält uppsvullna finger:



:O Mh rymmer :O Och dessutom snor mat..

Hm.. liten prinsessa?

:)

:)

Wiiiie

Jaja.. det räcker med gamla bilder på det här inlägget ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-01-24 @ 20:06:55
Postat av: moa

JAG DÖÖÖÖÖR! XDXD

2011-01-24 @ 20:07:19
URL: http://sossoomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0