(24 januari)

Gör ett snabbt inlägg...

Har redigerat hemsidan www.goldenhamsters.se vad tycker ni om det här? :

Erica och jag har inte bestämt namn än på alla.. Föresten så har de börjat likna hamstrar nu, vissa har blivit så söööta! :D Fast det är ganska mycket skillnad, den svarta är störst och ser ut att kunna öppna ögonen vilken dag som helst. Den minsta är albinon och ser ut att bara var 4-6 dagar gammal :/ Den är jäääätte liten, den svarta är dubbelt så stor som den! :O Albinon kanske får stanna lite extra hos mami, jag tror nog det :) Då kmmer den stoooora frågan. Vad för färg ska jag behålla? Creme eller Normalfärgad?

Creme fär ju för sött! Fast har ju redan två..

Normalfärgad

Sneeeeella, kommentera ch säg vad ni tycker jag ska behålla. Creme eller normalfärgad? Moa, Fanny, Sanne, Sofia, Alexandra, Sofia, Malin. Vad tycker ni ? :)

Gooonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

normalfärgad

2011-01-24 @ 21:25:03
Postat av: Anonym

Jag tycker creme, absoult! Men gav du upp planen på att behålla den svarta? Eller vill du ha en hona? :)

2011-01-25 @ 07:30:16
Postat av: Alexandra

Normalfärgad :P

2011-01-25 @ 14:44:31
URL: http://sossoalle.blogg.se/
Postat av: Moa

CREME !

2011-01-25 @ 16:52:36
URL: http://sossoomoa.blogg.se/
Postat av: Sofia ;D

Jag tycker du ska ta SVART , men annars normalfärgad ;P

2011-01-25 @ 17:00:59
URL: http://sossoalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0