(24 januari)

Jag kan inte se albumet Alexandra har lagt upp på facebook... Bara de foton hon taggat mig i, ett av dem fotona så gick hon jätte mycket bakm hand! :O Jag hatar det, eftersom man ibland inte märker att dem gör det.... Hoppas hon inte gjorde det heeeeela lektionen.. (a) Men nu är det så sorgligt att jag tog bort taggen på den bilden och inte kan se den bilden... -.- Kan lägga upp de andra fem fotona, men det är bara bilder jag är taggad på som jag kan se..


På gränsen... måste driva mer. Bilder hjälper jätte mycket!


Vad gör jag ?Kortar tyglarna ? :s

Jag gör en SANNE MIN! x) Om jag hade haft öppna ögon xD

Lätt sits ridning


Och så kan jag inte se några fler bilder! *arg gubbe* Loggade in på Linneas fb på en annnan dator, hon kan inte ens se att jag blivit taggad.... Och hon kan inte se albumet heller..
Vad är det för feeeeeeel ?

Jag gick och la mig halv nio igår, var så sjukt trött så ville egentligen gå lägga mig sju men tvingade mig att vara uppe. När jag väl gick ch la mig kunde jag inte somna förens klockan var tio. Jag vaknade halv åtta idag, så blir 9,5 timmars sömn för mig inatt. Jag kommer vara en piggis idag! Vi ska föresten åka skridskr idag, alltså varför gör man det? Det är ju inte direkt livsnödvändigt att kunna åka skridskor från svarte man (föresten är inte svarte man rätt rasistiskt?), simning kan jag förstå är viktigt för man ska kunna livrädda. Men lixom vad är skridskor bra för? Det enda vi gör är att dela upp planen på 3 delar och så åker man omkring och så är det ishockey på en halva, friåkning på en annan och svarteman på nästa..

Jag har sånna här konståkningskridskor så gör ont att åka med ju ! :o Tur att det är varmt i ishallen :)


Det här är frukost för mina hamstrar, de får såhär mycket mat 3 gånger om dagen. Och så får de lite extra på kvällen, jag vet att så mycket som mina hamstrar äter så mycket mat skulle tre människor klara sig på per dag.. men de får så mycket mat som behövs, det är lite dyrt. Men så är det!


Två järntabletter. Måste äta två om dagen för att må som jag ska, i resten av mitt liv.... Tur att jag har enkelt för att svälja tabletter då :D Det är dessutm andra nyttiga vitaminer i dem :p

Nu blev det ett ganska bra inlägg här på morgonen, handlar inte bara om hästar eller hamstrar. ch så blev det ganska långt för att vara ett morgon inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0