(25 januari)

Har fått lite kommentarer.. några creme några normalfärgade och två stycken vill att jag ska behålla svart ;) Det var någon som undrade om jag gett upp på att behålla den svarta. Det är så att det är min absoluta favorit just nu! Men det är en hane och jag ville ha en hona... :( Om det var en flicka så skulle jag nog tyvärr inte heller behållt sötplutten, eftersom det är en svart hamster så får den bara paras med svart baserade hamstrar som svart, choklad, dove och champagne och jag har ingen av dem färgerna :/

Fast den är charmig ;) den svarta. Men just nu lutar det lite mer mot creme.. fast skulle vara kul med en mormalfärgad, jag får se vad mina hamstervänner tycker på hamsterfrumet hamster.ifokus :)

har fotat Bambie's New York en massa, blir en bildbomb på sötnosen:

"Hjälp! Jag släpas bakåt av någonting!"

"Världs bäst på armhävningar!"

det är väl bara förbereda sig på att säga prosit ,)



"Har börjat med en ny ben-övning"

Hamstergodis.ifokus.se

Sötnos ;)


"Det är någon fel med min fot, ellerhur?"

"Jag är utklädd till en dvärg spets, söt eller hur?"

Pluttis :)

"OMG! Jag tror jag har en finne i baken!"


Sötnos ;)


Sweeeetie!

Fick tyvärr inte med mig hela kroppen (a)

"Mitt gömställe, tror ni någon hittar mig här?"

"Mitt bästa gömställe. Bakom badkaret där matte inte får tag på mig! :D "

"undra om det finns en hemlig hiss här?"

*trippar ljudlöst fram*

*biter på naglarna*

*sniff sniff*

Aja baja! Inte bita på lekställningen :o

Sötplutt!


*smyyyger fram*

"ser jag inte helt livsfarlig ut när jag gör såhär?"

Det var alla för idag :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aa , i och för sig .. Det finns ju några sånna på ridskolan :( ;)

2011-01-26 @ 19:17:07
URL: http://sossoalle.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Aa , i och för sig .. Det finns ju några sånna på ridskolan :( ;)

2011-01-26 @ 19:17:08
URL: http://sossoalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0