(25 januari)

Tog ett bad igen! Denna gång rakade jag benen igen. Då kom jag att tänka på en sak, vad jobbigt det skulle vara att raka benen om man var baaauta fet! :o Då tar det ju typ dubbelt så lång tid för man har större ben och mer hår att raka bort.. Och så är det ju jobbigt att böja sig ner, borde det inte ta mycket längre tid för en tjock tjej att raka benen än en smal? Om det var en tjej som skulle raka benen på en tjock tjej och tog tid, sedan rakade benen på en smal tjej och tid så borde det ju ta kortare tid för den smala tjejen? Jag vet att jag skriver lite mobbade grejer på bloggen... Men, men, har inte så mycket att blogga o just nu :)


Guuud vad gott hamsterungarna luktar! :D Jag bara ääälskar den svarta, den är så len och glansig och mysig :) De andra är fina, men inget slår den svarta! Är helt förälskad i den, det är sååå sött med den vita lilla hakan, även om det inte ska vara så i standarden.. Vill ha den såå mycket, men skulle bara kunna ha den som sällskap.. Så ne, vill jag ha hamsterungar igen får jag ta en annan.. :( Föresten funderar jag på att döpa om Blackie till Black tea, Blackie heter ju en i min parallel klass häst..

Black Tea


Imorn blir det troligen vara med Erica och plugga och bestämma namn på ungarna. På torsdag ska jag till stallet och fota en lektion. På fredag ska jag till stallet och hjälpa till på en lektion som vanligt, och ta hand om MH. På lördag ska jag rida, fast jag vet inte vad vi ska göra..  På söndag.. Jag höll på att säga ingenting och blev glad :D Men jag ska städa huset för KP kommer ju hem till oss på måndag, och så ska jag väl göra en packlista eller något.. Åker ju på onsdag till spanien, planet går typ sju på morgonen.. -.-

Förut HATADE jag honung, så jävla äckligt alltså. Men för några veckor/månader sedan var jag förkyld och var tvungen att honung i teét, och vet ni vad? det var såååå gott! Så ni smyger jag ner lite honung i teét.. MOHAHAHAH


Jaja.. heeeido! Nu ska jag dricka upp mitt kvällsté och min honung :D Kycka till med att somna ikväll alicia..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0