(25 januari)

Idag på slöjden så bara "råkade" jag och Erica dra över på rasten 30 minuter.. Inte likt oss :O
Nu ska jag med mamma till mormor på sjukhuset, hon har ju brytit höftebenet. Jag som hatar sjukhus... Så läskigt, påminner mig bara om sprutor..


Nu sa mamma att några andra skulle åka dit och att hon var för trött för att åka så jag slipper :D Skulle vilja träffa mormor, men sjukhus. Nä blä.

Verkar som om några av bebisarna är rex (lockig päls), fast fortfarande lite svårt att se.. De är för små, snart blir det större och då kan man se det tydligt om det är de eller inte ;)
Visad 24 ggr
Ser ni morrhåren? De är krulliga, titta på en vanlig hamsters morrhår:


Jag känner för att gå och fota en massa saker med system kameran, så nu går jag och göra det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0