(25 januari)

Har börjat gå lägga mig så tidigt på sistone.. men alltså jag blir trött jätte tidigt och så har jag tråkigt vid datan, så varför inte bara gå lägga sig då?

11 dagar blir bebisarna nu, de har börjat hugga in på käket ordentligt när det kommer nu!

Mamma och son


Snart är det spaaaanien ! :D

Stegrande hund!


Bara ääälskar Pigas hoppstil! :D

Läskig musse pigg ? :o

Men usch!


Borde lägga upp alla bilder jag har på mobilen snart...

Måste fixa mig nu ;) God bye, sleep tight! om ni nu ska sova ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia ;)

Sv : Tacktacktack , det skulle va snällt :D Caroline skulle fota dressyrkursen så du behöver inte iaf xD

2011-01-25 @ 17:04:11
URL: http://sossoalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0