(28 januari)

Det har visat sig att albinon inte var en albino.. Färgen är mycket mörkare! Fast kan inte säga vad den är för färg ännu...

Vill inte prata om hamstrar det gör mig deppig eftersom vissa är väldigt svaga och så sitter alla och kliar sig hela tiden och så tänker jag på allt jag borde göra fast som jag inet göra.. Som att åka till veterinären ch betala 1000 för att ungarna ska bli friska.

Imorgon är det ridning, vi ska byta hästar troligen. Och jag vet inte vem jag vill ha... Skulle vilja testa någon annan än Lady, kanske Dingo? Eller Chiko? Eller jaaa, Skrållan :D Men gissar på att jag får.. Rasmus.
Vi har Maria.

Jag och en Ras-Mus. Jag tror det är en näbbmus, ha, ha..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0