(28 januari)

Ledsen att jag inte bloggade mer igår, men alltså jag ska till spanien och har gått till alla ämnen och de har sagt vad jag ska göra när jag är borta. Det är ju typ en miljoooon grejer! Jobbade 60 tal matte igår, började på engelska uppsatsen, läst ett kapitel ur svenska boken, började på spanskan och gjorde ett schema, gjorde engelska glosorna. Men alltså, har mycket kvar! I spanska ska jag beskriva en vanlig dag i skolan, det går inte! Vi har inte lärt oss de rätt orden för att kunna beskriva det, google översätt är ju inget att lita på heller.. I engelska ska jag göra en uppsats om alla hjärtans dag 1 a4, och så ska jag göra klar sammanfattningen i min so uppsats på några sidor och skicka iväg innan måndag. Jag ska läsa 7 kapitel i svenska boken också.. Jag kunde inte fota igår på dem här tjejernas lektion, jag pluggade matte istället för alltså jag behövde det. Jag gör allt arbeta som jag ska göra under resan innan så slipper jag att plugga på resan ;)
Jag vet att jag kommer hinna göra allt arbete innan onsdag förutom spanskan, ska be Alf att översätta några ord som behövs som typ rast, lektion, nu har vi, någta ämnen m.m.
En creme färgad hona har dött.. Och den svarta öppnade ögonen igår :)
Hinner inte ladda upp bilder, ni får en gammal

Heiido! blir kanske inte jätte cyket inlägg idag heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0