(29 januari)

Kom till stallet och gissa vem jag fick? Jomen jag fick ju Erasmus som jag gissat på! Fast honom ville jag inte ha på dressyr, han ser så tråkig ut... Så jag bytte med hedda och fick Lady ytterligare en gång :D Hihiih, nya favvo hästen.
Jag vet inte riktigt hur det gick.. Pratade aldrig med Maria efter ridningen (a), men hon blev lite lugnare idag än vad hon brukar vara. Fast hon blev väldigt taggad när det skulle bli galopp och då får jag ganska höga händer.
Ibland gick hon lugnt och fint, ibland stressat och så. Har inte så mycket kmmentarer på ridningen, kan inte riktigt säga om det gick bra eller inte. Det gick väl, okej.

Chicken fotade med Sofias och hennes suuuuperbra kamera, visar fotona sen hör på bloggen när de kmmer upp på facebok ;) Har liiiite bilder från idag, tyvärr så tog batteriet slut..


Mina stallskor. Ni ska veta att det är suuuperduper svårt att springa på is med dem...

Efter jag ridit och suttit av, vilken dreglande häst xD

Så fin hon är Lady :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0