(29 januari)

Har en massa fler bilder på bebbarna ;)


"vaaa? "

Black Berry

Vacker mamma!


Där hon tappat päls, hn har inte tappat så jääätte mycket päls. Men det ser inte bra ut!


"vad gör du? Får man vara med? :D"


Mamma på andra sidan glaset :p



"tjeeenare tvilling ;)"

"ääääta gurka!"

En rex normalfärgad :)

Sötare får man leta efter ;)

"Men gud, men gud! Jag tror jag är i mathimlen! Är all denna mat min? Bara min!?"

"Jag tar den här halvan av tallriken och så tar du den andra, okej?"

"Muuums, guuurka!" . "Får man smaka lite?". "Dröm och glöm!"

"Haha, nu är det jag som har gurkbiten!"


"Min mat!"




Black Berry som är så glansig och fin :)

"Hm, en hand. Vågar man gå upp?"

"HAHA, skulle inte tro det ;)"

"Det känns som jag är på en sandstrand i spaniiiien..."



"Det är något på andra sidan, men det är något osynligt i vägen!"


Någonstans där under ska det ligga 10 små hamsterungar..

"Jag har blockerat öppningen, det betyder att all mat är min, bara min!"

"Svårt val, mat eller sandbad?"


"Det lutar mer åt sandbad.."

Ett brunt päron

"Jag tror jag har kommit på ett sätt där jag både kan ha mat och sandbad :D"

"Fast sandbad var ändå lite mysigare :)"

In i tunneln


Och ut ur tunneln

"Vi kör följa Jon!"


"Är jag osynlig?"


En hårig boll


Är det en spegelbild?


"Undra om det finns mat här?"

"Det luktar som om det varit mat här. Får leta noggrant!"

"Ingen mat hittils, men det känns som jag kommer hitta mat.."

"Hallå? Finns det någon mat här!?"

"Finns det inte ens någon mat allra längst in? Vad är det här för ställe?"

"Kanske bäst att ge upp i alla fall.."

"Ett sista försök i alla fall!"

"Gissa om jag är under den gröna plastskålen?"

Fiiin svart hamster. (Jag håller inte så hårt som det ser ut, han är ganska fet.."

En svart fläck på mjukisbyxorna..


"Åh, sand! :D"

Ta en noggrann titt på den gröna plast skålen, inget skumt med den ellerhur?

Men oj, det var visst en hamsterunge där under ;)

"De godaste godisarna brukar alltid vara längst in..."

"Jag tror jag ser en god godis därborta!"


Sötnos :)

MONSTER!

Be in heaven är så ynklig och liten :(


"Är det någon här under eller?"




Om man tittar lite snabbt ser han ut att vara bandad på denna bild ;)


Black Berry är ju inte bara liiite större än Be In heaven ;)

Så liiiten!

Mamma Ella

Fina Black Berry :)

"INTE NUDDA MARK!"

"Är jag inte snygg, daaah!?"


Det var alla för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0