(29 januari)

Idag när jag tittade till ungarna och gav dem mat och blodpudding och tänkte rensa bort lite småkryp från kroppen så var det faktiskt nästan inget, de flesta hade ingenting på sig och de som hade hade bara väldigt små och det var väl bara en eller två. Jag stod ju i en timme igår och rensade bort på alla, det måste ha hjälpt. De såg lite kryare ut idag, lite av pälsen hade växt ut på alla. Fast den som jag trott var albino är definitivt inte en albino, fast kan inte sätta fingret på vad det är för färg. 
Har fotat dem lite idag, de är ju trots allt 14 dagar gamla nu.

Den rödögde uppe åt vänster, vad är det för färg?

6 stycken är rex i alla fall.


Lilla sötnosen, ute på vandringsfärd :)

 
"Visst är jag synlig här?"

"Mums, mandel!"

*äta, äta, äta mycket mandel!"

Mamma Ella

Allt för lite mjölk!


Någon som kan gissa vad det är för färg på "Be In Heaven" som han heter ?

Han är minst i kullen


Black Berry och Be In Heaven

Black Berry är störst i kullen och Be In Heaven är minst, ganska stor skillnad?


*Äta, äta, äta gammal blodpudding*




Det var alla bilder för denna morgon.
Säger det igen, någon som har en gissning på vad Be In Heaven har för färg?

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHA, nee ;)

2011-01-29 @ 13:41:31
URL: http://sossoomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0