(30 januari)

Såhär är det med hamsterungar och olika åldrar:

6 åring: MEEEN ÅÅÅH! GUUUD SÅ SÖTAAA!! Mamma snälla, snälla, snälla kan jag få en !!!!????
12åring: Feeeeeett söta! Jag måste ha en :D
14 åring tjej: Så söta, hade en hamster när jag var liten.
14 åring kille: God mat
20 åring: Söta
30: Sötnosar
50: Inte så jätte söta..
60: Liknar råttor...
100: Släng ut krypen, NU!

Har varit ute och fotat hundarna i snön när de springer omkring och hoppar/springer förbi/springer under skidor :p

"Lättaste vägen är bäst"


Vänder på en femöring i luften!




Benlös hund!


Hoppning från stillastående ;)




"Eller vänta, jag ångrade mig, jag vill inte hoppa längre!"

Zingos stora elefant öron viks bakåt av den höga farten :O

Beautiful Zingo!



"Nej nu vill jag inte hoppa längre.."

Tvärstanna!

"Ser jag ut som en tvåbent människa nu ? :D"

Jag är inte direkt världens bästa fotograf..



Hare!

En olydig hund och ett rödögt monster jag på denna bild.. vad ser ni?

Vilket steg ;) Nej föresten, fy, fy Piga! inte springa förbi..




Snön bara yrde om henne!

Fini Pini Piga :)


Lilla Zingo som är så skraj




Snacka om att kasta sig för att fånga en boll..



Zingos tass

Långben!


Swich!


Det var alla bilder :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0