(30 januari)

Spaaaanien om 3 dagar!

Har bilder på bebis älsklingarna :)

*Snark*

"Hjälp, överfallen av 10 stycken mjölksugande hamstrar!"

Mysigt

Mumsi, mat

"jag.. vill.. bara.. nå.. en.. ost..bit.."

"Den godaste maten finns på andrasidan :D"



*zzz.. äta blod... zzz.. pu..zz... ding.."

Har man ingen nalle björn får man improvisera lite..

Vacker Black Berry ;)


Vad är inte mysigare än att sitta omgiven är fluffigt vitt papper med en morot?

"Va? Fanns det ingen oxfilé?"


GURKA! :D

"Hallå? När kommer skramlade äggen? Den har tagit slut och har väntat här i 3 minyter nu.."

"Men sluta, det är min mat"

"Bara för att man är liten betyder det inte att man inte kan hamstra.."


Denna nf rex är ju bara för söt! :D

Plutti :)


"Hm, hur ska jag ta mig över den här?"

Finis :)

Nutte :)


Jag tror du är ute på villospår, föresten så heter denna hamster Goldenhamster's Beauty :)


6 creme, 1 svart, 3 nf och 1 dove. Kna någon se något annat ? 



Tvillingarna

Piff och puff med andra ord..

Tur att det inte var creme på bilden då hade de nog troligen blivit osynliga av ljuset..

"Vi formar ett litet y"

Finisarna ;)

Båda är rex, fast den ena ser ut att vara mycket mer rex än den andra..


"Ta ut mig härifrån, NU!"


"Jag puttar upp dig, sen hämtar du en stege till mig. Okej?"

Be in Heaven :)

"Hittar du något smaskigt? Har du hittat sånna här hallon döskallar? I så fall, kasta till mig."

"Skynda dig då, det är faktiskt kö!"

"Efter typ ett år är man äntligen här!"

Så sööööt, han är min absoluta favorit!

"Kan inte vi få titta i matskålen lite?" "Skulle inte tro det.."


"Varför ligger den här gröna plastskålen här hela tiden fast det är aldrig något i den?"

Han är så glansig så man tror nästan han är satin ;)

Finaste!!



Alla bebisarna är ju så söta, och sötheten måste ju komma någonstans. Jomen jag tror jag hittat vartifrån sötheten kom ifrån, se bild ;)



"Jag ska bara in här.." Hon har ett så fint släp för att vara tjej och dessutom rex :D

Finis

Ögonlös..

Fin tjej :) Det är Goldenhamster's Barbie

Detta är andra monstret som jag sett ur denna kull.. Se denna fuling med:

En riktig monsterkull..





Ella är helt galen, hon gör allt för att rymma från buren och när hon kommer från buren rymmer hon in till detta skåp ochbosätter sig bland handukarna. Funderar på att lägga in en handuk till hennes i buren så hon kan få boa med den :)

Be In heaven som är LH rex dove :)

Min absoluta favorit! Först blev jag lite besviken över att han inte var rex, men inte längre, det skulle förstöra allt. Han är så fiiin !


Finare får man leta länge efter..



Liten gnagare :)

Mycket i kindpåsarna

Okej, det var ca 100 bilder så detta kallar jag för en riktigt stor bildbomb!

Min absolut favorit är den svarta sm heter Black Berry, sedan gillar jag nf rexen som heter Beauty och sedan gillar jag cremen som heter Barbie :)

Min stora syster Vendela blev helt totalförälskad i Black Berry :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0