(4 december)

Gäääsp.. ååh.. klockan är nio -.- Förstår inte, två stycken har lixom redan vart inne på min blogg idag :$ Fast det kanske var typ efter midnatt eller något :p

Idag ska jag som sagt åka till stallet och rida den tjocke och sege Gloooobus x) nää, han kan faktiskt bli pigg, särsilt när man tolkar :)


Fast jag har bara skrittat på honom ute i skogen så vi får väl se vad jag tkr ;) Fast jag krm ju endå få stanna stup i kvarten för att ridlägerbarnen bara ramlar av x) Linnea ska få rida sin favorit häst Elektr :(


Jag HATAR den bilden.. Jag ser ut att ha överdrivet smala ben och när jag själv vet att mina ben inte ser ut så blir jag irreterad över att bilden ljuger så pass mycket..

Detta är en fin bild, inte jag men utsikten :)

Pussi, pussi på hamstern Keeper :)



Går igenom mina gamla profil bilder från fb :P
















Orkar inte visa flera, de flesta bilderna är otroligt gamla och de längst ner är nästan ett år gamla :p
Denna bild har jag nu:


Jaja.. måste gå om 9 minuter så heeeiido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0